Show us your arsenal

Family vacation? Colonoscopy? A camping trip to the Urals...show us!
Post Reply
User avatar
Shawn McNew
Posts: 7433
Joined: March 26th, 2011, 8:30 pm
Location: Lake Allatoona

Show us your arsenal

Post by Shawn McNew » November 22nd, 2015, 12:49 am

This was part of mine and some of Chase's. He put out the apb on a place to shoot and I took him to my uncle's range. Oh yeah, Little Chef (Eric P) came too! It was pretty much way awesome.
Attachments
guns.jpg
guns.jpg (155.06 KiB) Viewed 749 times
Image

User avatar
Eric Peace
Posts: 150
Joined: March 30th, 2011, 7:29 am
Location: Flowery Branch, Ga

Re: Show us your arsenal

Post by Eric Peace » November 22nd, 2015, 7:41 pm

It was an EPIC day! :ericpeace: :ericpeace: :ericpeace:
Image

User avatar
Sean Reynolds
Posts: 944
Joined: July 15th, 2013, 4:33 pm
Location: Mountain Home, AR
Contact:

Re: Show us your arsenal

Post by Sean Reynolds » November 22nd, 2015, 8:49 pm

ImageImage
Image


1/3rd of mine! Let me know when u wanna go!
Free the fighter

User avatar
Shawn McNew
Posts: 7433
Joined: March 26th, 2011, 8:30 pm
Location: Lake Allatoona

Re: Show us your arsenal

Post by Shawn McNew » November 22nd, 2015, 8:51 pm

That's awesome!
Image

User avatar
Brice Connell
Posts: 95
Joined: April 30th, 2015, 8:27 pm
Location: Canton/Allatoona

Re: Show us your arsenal

Post by Brice Connell » November 22nd, 2015, 9:27 pm

Sean Reynolds wrote:
1/3rd of mine! Let me know when u wanna go!

Shit Dang! :ericpeace: :ericpeace: :ericpeace:

User avatar
Steve Hightower
Posts: 1353
Joined: March 7th, 2013, 3:12 pm
Location: MARIETTA, Ga. 30060!
Contact:

Re: Show us your arsenal

Post by Steve Hightower » November 23rd, 2015, 8:15 pm

A small portion of my hardware...
My Grandpa's favorite fishing phrase...."Come on baby... Hit me one more time Loretta!!"

User avatar
Steve Gordon
Posts: 623
Joined: January 5th, 2012, 7:47 pm
Location: Kennesaw,ga

Re: Show us your arsenal

Post by Steve Gordon » November 23rd, 2015, 9:38 pm

I'd say if you wasn't standing on your guns your feet wouldn't be in the picture
I'd rather be fishing...even if I don't catch anything!

User avatar
Shawn McNew
Posts: 7433
Joined: March 26th, 2011, 8:30 pm
Location: Lake Allatoona

Re: Show us your arsenal

Post by Shawn McNew » November 23rd, 2015, 10:07 pm

Why are you standing on your guns?
Image

User avatar
Mike Ward
Posts: 5305
Joined: March 30th, 2011, 8:04 am
Location: Mebane, NC / Smith Mountain Lake, VA
Contact:

Re: Show us your arsenal

Post by Mike Ward » November 23rd, 2015, 10:43 pm

I was gonna make a crack about those feet and standin on guns..... But you know..... You got guns and crazy enough to stand on them...... ;)
Image
mwardncsu

User avatar
Steve Hightower
Posts: 1353
Joined: March 7th, 2013, 3:12 pm
Location: MARIETTA, Ga. 30060!
Contact:

Re: Show us your arsenal

Post by Steve Hightower » November 23rd, 2015, 11:56 pm

Mike Ward wrote:I was gonna make a crack about those feet and standin on guns..... But you know..... You got guns and crazy enough to stand on them...... ;)
:joker: :joker: :joker: :joker:

Standing on that crappy Romanian and Hungarian hardware is not going to hurt anything anyways!
I would never stand on my Colt AR like that.
My Grandpa's favorite fishing phrase...."Come on baby... Hit me one more time Loretta!!"

User avatar
Chase Corder
Posts: 438
Joined: June 4th, 2015, 2:19 pm
Location: Allatoona

Re: Show us your arsenal

Post by Chase Corder » November 24th, 2015, 11:44 am

What a day! We had a blast. Uncle Ed is the man and he shared some of the best storied I have ever heard.
Attachments
20151121_161711.jpg
20151121_161711.jpg (246.76 KiB) Viewed 623 times

User avatar
Jay Garrell
Posts: 817
Joined: January 13th, 2014, 10:25 am
Location: Lake Lanier, Dawsonville
Contact:

Re: Show us your arsenal

Post by Jay Garrell » November 24th, 2015, 12:00 pm

Steve Hightower wrote:A small portion of my hardware...I have no idea what is up with the feet in the pics.

Which one did you have in the tent?
The tug is the drug!

User avatar
Chase Corder
Posts: 438
Joined: June 4th, 2015, 2:19 pm
Location: Allatoona

Re: Show us your arsenal

Post by Chase Corder » November 24th, 2015, 12:20 pm

Jay Garrell wrote:
Steve Hightower wrote:A small portion of my hardware...I have no idea what is up with the feet in the pics.

Which one did you have in the tent?
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

User avatar
will hackney
Posts: 1230
Joined: June 23rd, 2012, 10:52 pm
Location: Hickory, NC

Re: Show us your arsenal

Post by will hackney » November 24th, 2015, 12:20 pm

Brice Connell wrote:
Sean Reynolds wrote:
1/3rd of mine! Let me know when u wanna go!

Shit Dang! :ericpeace: :ericpeace: :ericpeace:

When the Zombie apocalypse hits I'm going to Reynolds' House! :axerun:

Post Reply

Return to “Miscellaneous”